czwartek, 19 lutego 2009

Braz i Czerwien-poprawka

Jeszcze jedna proba wariacji na temat brazu i czerwieni.Kolorowa bawelna i bardzo przyjemny w dotyku udawany zamsz.Na zyczenie-duzy drewniany guzik.W srodku pikowana czerrwona podszewka.Mam nadzieje,ze zostanie przyjeta:).



I jeszcze-dobre wiesci.Nie wiem,czy trudno sie tam dostac,ale przyjeto mnie w kregi Wylegarni Pojedynczych Egzemplarzy. W zwiazku z tym musze ostro zabrac sie do pracy,poniewaz na moja pierwsza "ekspozycje" potrzbuje 8-10 gotowych roznosci.Tak wiec od dzis ja i maszyna to jednosc:).

PS.Jeszcze nie wiem jak bedziemy swietowac Tlusty Czwartek.Obwarzanki???Czy chrusciki???

5 komentarzy:

  1. ja nie wiem co wymyślisz w ramach "Podaj dalej", ale jesli nie będziesz miala pomysłu dla mej skromnej osoby to pozwalam sobie podpowiedzieć Ci - ta powyższa poprawka do mnie wrzeszczy a ja wrzeszczę do niej! ;)))))

    gratuluję serdecznie Wylęgarni i z niecierpliwością czekam na te 8-10 różności :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. No mysle mysle,wszelakie sugestie przyjmuje Poranno/Poranna??:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :o
    Mam słabość do torebek i ładnych materiałów.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna torebka, taka pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń