czwartek, 18 lutego 2010

Przeprowadzka

Moi kochani, a raczej zapewne...kochane. Od jakiegos czasu moje miejsce w blogspocie strasznie mi sie znudzilo, wiec poszukuje zmian. W miedzy czasie powstalo oczywiscie kilka torebek (mozna je obejrzec na flickr), dowiedzialam sie, ze bede miala corke (radosc ogromna!!!) a poza tym snieg, zimno i ciemno. Byle do wiosny!
Zapraszam was na mojego nowego bloga, ktory caly czas sie tworzy. Na razie tylko po angielsku, bo to co pisze tytulem wstepu i tak juz wiecie:). Kolejne posty beda juz dwujezyczne. Mam nadzieje, ze nie zostalam tutaj w wirtualnej przestrzeni sama. Pozdrawiam wszystkich goraco z zimnej, pochmurnej i deszczowej krainy.

10 komentarzy:

  1. Dobrze, że jestes, miło tu do Ciebie zajrzeć, a teraz będę zaglądać na nowego bloga :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zajrzałam , dopiero co na nowy blog. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne torebki zapraszam do siebie na wymianę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy blog się nie otwiera- a mnie brakuje Twojej twórczości....

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak kochane i kochani a może na razie tylko kochany!

    Odnów blogspota, dodaj coś nowego, zmień kolory itp. itd. rozwijając go przynajmniej przez tysiąc lat; powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Możesz ulepszyć swojego blogspota co da Ci więcej przyjemności z posiadania go po przeczytaniu:
    Blogi od A do... sławy i pieniędzy - ebook

    Data publikacji: 18.07.2006
    Szukasz sposobu na internetowy biznes, który PRZYCIĄGNIE tysiące klientów pragnących usłyszeć, co masz im do powiedzenia? Publikuj własnego bloga, który będzie codziennie odwiedzany przez tysiące ludzi, pragnących usłyszeć, co masz do powiedzenia i kupić, co masz do sprzedania! Drogi Przyjacielu, Wydaje się, że dzisiaj każdy już ma swój blog, mały kawałek internetu, na którym dzieli się z innymi...

    OdpowiedzUsuń
  7. witam, Przepiękne torebki tworzysz. cudny blog, mój zapewne nie jest az tak twórczy ale moze zainspiruje Ciebie coś umnie zapraszam serdecznie :) będe Ciebie i Twoją twórczośc obserwować :) pozdrawiam

    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Halo, nadzwyczaj interesujące miejsce, super wpis, porywająco opowiedziany, pewnie nie raz odwiedze twojego bloga, gdyż naprawde nadzwyczaj mi się w tym miejscu u Ciebie podoba, salutuję Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń