poniedziałek, 30 marca 2009

Drzewa.

Juz od jakiegos czasu zastanawialam sie jak polaczyc tkanine z drzewami, zeby uzyskac ciekawa kombinacje. Nie jestem przekonana, ze mi sie udalo:). Zdecydowanie stonowane kolory, dla osob, ktore nie chca sie za bardzo wyrozniac w tlumie (?).
Ta torebka powstala w miedzyczasie miedzyczasu, bo (uwaga, uwaga) przygotowuje maly zestaw do decobazaaru (ktory przyjal mnie w swoje progi!!!). Poniewaz medal ma zawsze dwie strony, niestety mam teraz mniej czasu na szycie, poniewaz wrocilam do pracy (na weekendy). W zwiazku z tym "tworzyc" bede pod oslona nocy, w tygodniu.
Trzymajcie kciuki, co by mi sil i checi wystarczylo.


W srodku





poznane wczesniej owieczki

5 komentarzy:

  1. Torba jak zwykle piękna :) trzymam kciuki za siły i powodzenia w decobazaarze!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez trzymam kciuki, sliczne rzeczy tworzysz wiec mysle sie beda sprzedawac, a to napewno da ci wiecej checi

    torebka jest bardzo ladna i ma dobry (mysle - wygodny) ksztalt

    x

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna jest!!!!!
    gdyby nie to, że już jedną podobną mam od Ciebie to bym się tymi drzewami zaopiekowała chętnie :)
    również kciuki mam zaciśnięte!

    OdpowiedzUsuń
  4. jest fantastyczna! niesamowicie lubię ten specyficzny kształt torebek i materiały jakie używasz... miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna... i moja :)))

    OdpowiedzUsuń